• Duyuru ve bilgilendirmeleri Discord sunucumuz konyacraft.com/discord konyacraft.com/discord adresinden takip edebilirsiniz.
  • Forumda tartışma yaratmak, hakaretlerde bulunmak kesinlikle yasaktır!

Rehber WorldEdit Komutları [Creative/Detaylı]

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

OsmanHQ

Forum Destek , Gözetmen
Katılım
3 Haziran 2017
Mesajlar
62
Beğeniler
4
Puanları
15
#42
Başarılı Bir konu Olmuş
EywAllah
 

Luci051

YORULDUM ALBAYIM...
Katılım
30 Temmuz 2017
Mesajlar
42
Beğeniler
52
Puanları
10
#43
Benimde //wand Komudunda Bilmediğim Şeyler Olduğunu Fark Ettim Baya Bir Yararı Oldu Hem Yeni Vip Özelliklerine Sahip Olan Arkadaşlarımız Hemde Eskiden Bu Konu Üzerinde Bilmediklerini Güncellemek İçin Okuyan Arkadaşlarımız İçin Yararı Çok Oldu Teşekkürler Ve Bunun Gibi Bilgilendirmeleri Az Çok Yapmalısın.. :)
 

Mcanik

Süper Üye
Katılım
28 Kasım 2016
Mesajlar
337
Beğeniler
92
Puanları
113
#44
Benimde //wand Komudunda Bilmediğim Şeyler Olduğunu Fark Ettim Baya Bir Yararı Oldu Hem Yeni Vip Özelliklerine Sahip Olan Arkadaşlarımız Hemde Eskiden Bu Konu Üzerinde Bilmediklerini Güncellemek İçin Okuyan Arkadaşlarımız İçin Yararı Çok Oldu Teşekkürler Ve Bunun Gibi Bilgilendirmeleri Az Çok Yapmalısın.. :)
Konunun üzerinden bayağı bir zaman geçmiş.Tartışma ortamı veya yardım edilecek bir durumda yok.Eski konulara mesaj atmayınız lütfen.
 
Katılım
30 Eylül 2017
Mesajlar
22
Beğeniler
9
Puanları
10
Konum
Aydın
#45
Başarılı ve bilgilendirici bir konu.
Gelişme ve güncellemelerin gelmesini bekliyoruz :)
İyi forumlar.
 

Luci051

YORULDUM ALBAYIM...
Katılım
30 Temmuz 2017
Mesajlar
42
Beğeniler
52
Puanları
10
#50
Konunun üzerinden bayağı bir zaman geçmiş.Tartışma ortamı veya yardım edilecek bir durumda yok.Eski konulara mesaj atmayınız lütfen.
Malesef ki ben surekli aktif olmadigimdan dolayi bu tur konulari pek yakalayamiyorum eger bi sikinti varsa hallederiz ama bu konu uzerinde mesaj atmam seni rahatsiz ediyorasa bi cevrenede bakmalisin ahpap
 

AmIMad_

Aktif Üye
Katılım
8 Şubat 2017
Mesajlar
1.046
Beğeniler
2.056
Puanları
722
#51
Konu gayet konuşmaya açık.İsteyen hortlatabilir.@BersanPvP sadece hile bildirimi ve şikayet konuları gibi cevap verilmiş konularda bu geçerli.
 

Mcanik

Süper Üye
Katılım
28 Kasım 2016
Mesajlar
337
Beğeniler
92
Puanları
113
#53
Konu gayet konuşmaya açık.İsteyen hortlatabilir.@BersanPvP sadece hile bildirimi ve şikayet konuları gibi cevap verilmiş konularda bu geçerli.
Konunun yoruma açık olduğunu sanmam.Teşekkür etmek için zaman biraz gecikmiş.Eğer çok istiyorsa özel mesaj yoluyla teşekkür edebilir.
Eğer konuda yanlış,düzeltilecek,eksik,fazla ve benzeri bir yer görmüyorsa konunun açık olduğunu sanmam.
 

AmIMad_

Aktif Üye
Katılım
8 Şubat 2017
Mesajlar
1.046
Beğeniler
2.056
Puanları
722
#54
Konunun yoruma açık olduğunu sanmam.Teşekkür etmek için zaman biraz gecikmiş.Eğer çok istiyorsa özel mesaj yoluyla teşekkür edebilir.
Eğer konuda yanlış,düzeltilecek,eksik,fazla ve benzeri bir yer görmüyorsa konunun açık olduğunu sanmam.
Yardımına dokunur teşekkür eder.Gayet normal bir şey.Forumu çok fazla ciddiye alıyorsun.Biraz relax :).
 

KollarimiVerin

Editör Adayı
Katılım
24 Mayıs 2017
Mesajlar
579
Beğeniler
640
Puanları
722
Konum
Z E D
#55
"Rehberlik" Etiketi Var.
Konu'ya Yorum Yapmak, Yerine Okumayı Tercih Etmiyor musunuz, Arkadaşlar
?
 

ErenRyz456

Editör Adayı
Katılım
15 Mart 2017
Mesajlar
1.135
Beğeniler
1.363
Puanları
716
Konum
Ankara
#56
Konu zaten etiketlenmiş cevap yazmaya açık bir konu sizde böyle fırsatları değerlendiriyorsunuz (;
 
Katılım
13 Ekim 2017
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Puanları
0
#58
Merhaba arkadaşlar ben FelsEfe. Bugün birçok vip arkadaşın sorduğu "World Edit Nasıl Yapılır?","Nedir?" Sorularına cevap getireceğim.
  • NOT: World Edit'i sadece vip'ler kullanabilir.
  • DİKKAT! Blok Koyma Sınırı 3500 bloktur.
  • Bu konuda sadece genel komutlar bulunmaktadır. Bunların dışında daha bir çok komut bulunuyor.
Komutlar:
//wand: Bu komut elimize WorldEdit yapmamızı sağlayacak tahta baltayı verir.

//set <blok kodu>: Bu Komut tahta baltayla sol tıkla seçtiğimiz 1. yer ve sağ tıkla seçtiğimiz 2. yer arasındaki tüm yeri yazdığımız blokla doldurur.

  • //set 0 veya //set air seçilen alanları boşluk(hava) ile kaplar.
  • //set barrier seçilen alandaki yeri "Görünmez Blok(Bariyer)" ile kaplar.
NOT: Görünmez Blok(Bariyer) normal hava gibi çalışmaz. Havanın içinden geçilirken, Bariyer bloğunun içinden geçilmez.

//pos1 ve //pos2: Bu komut havadayken bulunduğumuz bölgenin koordinatlarını seçerek burayı seçilmiş alan yapar.

/snow: Belirli bir alandaki yeri kapla kaplar ve eğer su varsa suyu dondurur.

//size: Tahta baltayla seçtiğimiz iki yer arasındaki blok sayısını gösterir.

//cut: Seçtiğimiz iki yer arasındaki blokları yok eder.

//copy: Seçtiğimiz iki yer arasındaki blokları kopyalar.

//paste: Kopyaladığımız yeri yapıştırır.
NOT: Bu komutu kullanırken herhangi bir yeri seçmemize gerek yok.
NOT: Seçtiğimiz alanı nerede kopyalarsak onu yapıştırdığımızda da durduğumuz yere göre yapıştırır.

  • Örnek: Yapımızı kopyalarken onun bir blok önünde durursak yapıştırdığımızda da 1 blok önümüzde yapışır.

//rotate: Bu komut kopyalanan bölgenin açısını değiştirir ve yapıştırıldıktan sonra başka bir yöne bakarak gözükmesini sağlar.
NOT: Bu komut tek başını çalışamaz. Bunun çalışması için kopyalanan bölgenin aynı zamanda yapıştırılması gerekir. Eğer yapıştırılmazsa herhangi bir değişiklik olmaz.

  • Örnek: //rotate 180 yazarsak kopyaladığımız cisim 180 derece dönmüş olur.

/undo: Bu komut yaptığımız işlemleri geri almamızı sağlar.

//flip: Bu komut seçtiğimiz alandaki yapıyı //rotate komutuna göre daha iyi bir şekilde ters döndürür.

//cyl <blok kodu> <yarıçap>: Yazdığınız blokta ve büyüklükte içi dolu daire oluşturur.

  • Örnek: //cyl 5 3 : Yarıçapı 3 büyüklüğünde olan tahta bir, içi dolu daire oluşturur.

//hcyl <blok kodu> <yarıçap>: Yazdığınız blokta ve büyüklükte içi boş daire oluşturur.

  • Örnek: //hcyl 5 6 : Yarıçapı 6 büyüklüğünde olan tahta bir, içi boş daire oluşturur.

//sphere <blok kodu> <yarıçap>: Yazdığınız blokta ve büyüklükte içi dolu küreler üretir.

  • Örnek: //sphere 1 5 : Yarıçapı 5 büyüklüğünde olan taş bir, içi dolu küre üretir.

//hsphere <blok kodu> <yarıçap>: Yazdığınız blokta ve büyüklükte içi boş küreler üretir.



    • Örnek: //sphere 1 9 : Yarıçapı 9 büyüklüğünde olan taş bir, içi boş küre üretir.

//pyramid <blok kodu> <yarıçap>: Yazdığınız blokta ve büyüklükte içi dolu piramitler üretir.
  • Örnek: //pyramid 1 7 : Yarıçapı 7 büyüklüğünde olan taş bir, içi dolu piramit üretir.

//hpyramid <blok kodu> <yarıçap>: Yazdığınız blokta ve büyüklükte içi boş piramitler üretir.



    • Örnek: //hpyramid 1 8 : Yarıçapı 8 büyüklüğünde olan taş bir, içi boş piramit üretir.
//drain <genişik>: Olduğunuz yerdeki lav ve suları boşaltır.
  • Örnek: //drain 15 yazarsanız 15 blok ötenizde ki sulara kadar boşaltır.

//fill <blok kodu> <yarıçap> <yükseklik>: Yazdığımız blok yarıçap ve yüksekliğe göre yarım küreler oluşturur.

  • Örnek: //fill 5 3 4 : Yarıçapı 3, yüksekliği 4 olan tahta bir yarım küre oluşturur.

//walls <blok>: Seçtiğiniz alanın etrafına istediğiniz bloktan duvar yapmanızı sağlar.
  • Örnek: //walls 20 : Seçtiğimiz alanda camdan duvar yapmamızı sağlar.

//stack <sayı> <yön>: Bu komut seçtiğiniz yerdeki blokları istediğiniz yöne istediğiniz kadar yükseltmenizi sağlar. (Yönler: up,north,east)
  • Örnek: //stack 15 up : Seçtiğimiz alandaki yapıyı 15 kere yukarı tekrarlatır.


Konu: FelsEFE tarafından yapılmıştır.
Konu Düzenlenmesi: TherazorGod tarafından yapılmıştır.​
ya sky bloka baslayan lara tek bikere herkese ama tek bikere klnılan kit verin 5golem sp ve 564 elmas blok lutfen sevgilerle efecokal67
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumda tartışma istemiyoruz, Saygı!
Sevgili üyemiz, İkonia Network büyük bir aileden oluşan saygın topluluktur. Bu toplulukta herkes birbirine saygılı olmalıdır. Forum tartışma ve fikir aktarımı üzerine kurulmuş olsada üzülerek kırıcı, rencide edici boyutta tartışmalar yaşandığına şahit oluyoruz. Lütfen mesaj yazarken kırıcı, rencide edici söylemlerden kaçınıp barışçıl olunuz. Kırıcı ve rencide edici boyuta ulaşan mesajlar için "Uyarılar ve Uyarı Puanları" kapsamında geçerli olmak üzere uyarı puanı ile cezalandırma uygulayacağız.